Tuesday, July 03, 2007

aNak ULar???

Assalamualaikum warahmatullah...
Err... lame jgk tak posting ni... previous post pun 3 bulan lepas..... Hehe... Mintak maaf sangat2 la especially kat tetamu2 yg datang ziarah tapi tak disediakan pulak kuih muih dan air tehnya... ( yang ada pun dah basi kot =) ).. Tuan rumah sibuk sket akhir2 ni tambah pulak penyakit lame datang balik.... Takpelah...kali ni tuan rumah nak kongsi satu cerita kat tetamu2 rumah buruk ni.... Tapi tak dapat la nak dipastikan kesahihan cerita ni coz benda ni saya jumpa kat http://aien5283.wordpress.com/2007/06/30/anak/
Try la tengok dulu...

Assalamualaikum…..

Kejadian ini benar² berlaku di Makkah..
member office pergi ke Makkah menunaikan Umrah. Bertolak 10 Jun 2007 dan pulang ke Malaysia 27 Jun 2007.

Ceritanya berlaku kat hospital Makkah. Ibu malang ini telah mempunyai 2 orang anak perempuan dan mengandungkan anak ketiganya yang menurut kata doctor anak itu juga seorang perempuan. Memandangkan ibu itu sudah mempunyai 2 anak perempuan jadi dia teringin pula anak lelaki. Oleh kerana doctor mengatakan anak yang dikandungnya adalah perempuan, dia merasa sedih dan setiap kali orang tanyakan kandungannya lelaki ke perempuan (semasa dia mengandung) dengan berseloroh dia menjawab dia mengandungkan anak ular.

Tiba hari yang ditentukan Allah untuk dia melahirkan bayi di dalam kandungannya itu, maka dia telah melahirkan anak yang menyerupai wajah ular. Subhanallah. Nauzubillah..

Lihatlah gambar yang dirakamkan ini..

http://img531.imageshack.us/my.php?image=makkahhospitalfh8.flv

Wallahua'lam....

0 comments:

Yang Benar Tetap Benar © 2008 Template by:
SkinCorner